دانلود برنامه خوبی از خودتونه با حضور خانواده هادی نوروزی

دانلود برنامه خوبی از خودتونه 12 آبان با حضور خانواده مرحوم نوروزی

 برنامه خوبی از خودته با حضور خانواده هادی نوروزی

خانواده هادی نوروزی کاپیتان تازه درگذشته سرخ‌پوش‌ها امروز سه‌شنبه، 12 آبان با حضور در استودیو «خوبی از خودتونه» از همراهی، مهربانی و همدلی مردم در زمان حیات و پس از مرگ این ورزشکار می‌گویند.

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «خوبی از خودتونه» امشب، با حضور زهرا ابراهیم پور، مهدی، هانا و هانی نوروزی خانواده کاپیتان محبوب پرسپولیس روی آنتن می‌رود.

هادی نوروزی، مهاجم 30 ساله پرسپولیس بود که امسال به ‌عنوان کاپیتان اول این تیم برای سرخ‌پوشان به میدان می‌رفت.

او که 9 مهر به دلیل ایست قلبی درگذشت، برای سرخ‌ها به کاپیتانی قابل‌اعتماد، با تعصب محبوب و در میان استقلالی‌ها به‌عنوان فردی قابل ‌احترام و با اخلاق شناخته می‌شد.

«خوبی از خودتونه» به تهیه‌کنندگی سمانه فراهانی کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو است که با اجرای میثم زمان‌آبادی پخش می‌شود.

این برنامه سه‌شنبه تا پنجشنبه پس از خبر 20:30 روی آنتن می‌رود و بازپخش آن ساعت 2:50 روز آینده خواهد بود.

 برنامه خوبی از خودته با حضور خانواده هادی نوروزی

_____________________________________

دانلود برنامه خوبی از خودتونه با حضور خانواده هادی نوروزی

 Uploadboy  /  HexUpload  لینک دانلود

 حجم :105 مگابایت حجم فایل

______________________________________


برنامه خوبی از خودتونه 12 آبانخانواده هادی نوروزی در برنامه خوبی از خودتونه + دانلود فیلمدانلود برنامه تلویزیون با حضور خانواده هادی نوروزیدانلود برنامه خبی از خودتونهدانلود برنامه خوبی از خودتونه 12 آبان با حضور خانواده مرحوم نوروزیدانلود برنامه خوبی از خودتونه با حضور خانواده هادی نوروزیدانلود برنامه خوبی از خودتونه خانواده هادی نوروزیدانلود برنامه خوبی از خودتونه هادی نوروزی